[ LUGOS ] Embedded maticna plata za Pentium

Marko Cuk cuk na io.cuk.s-gimsen.lj.edus.si
Pon Okt 26 21:37:18 CET 1998

Ja, naj se nekaj dodam. Jaz in kolegi smo hoteli narest en projekt, ki naj bi
bil takle :

- alarm
-mp3 player - deluje
-prenos podatkov po zraku ax25 ( ze deluje bp ) in postaje so narejene in
delujejo
-gsm conectivity - IrDa - deluje !
-GPS + DGPS - deluje
- posiljanje e-maila v povezavi z SMSom - lokacija vozila v primeru kraje,
ipd....

Sicer pa pocasi kar se tice hardwera. Pri PCXu nimamo nobene spodaj nastete
plate.
QDI legend ali briliant IV je serverska plata. Vsekakor predraga. Sploh pa je
problem spraviti mamaplato v avto z PCI vodilom, ker je zadeva previsoka. Na
ISA
vodilu so se dobile vcasih "smrekce", PCI smrekc pa se nisem videl.

Ce vas zanima QDI , je to na http://www.qdigrp.com . QDI nima plate, ki bi bil
SB, vga in ethernet integriran on board !

Mislim pa, da je Rok hotel nekaj podobnega temule :

- ADVANTECH ima module, ki so primerni za industrijsko vgradnjo.
Zadeve imajo tudi ze touch screene, so upgradable, lahko nastekas GPS modul
gor,
imajo PCI bus in podobno...
vec na http://www.advantech.com

Lep pozdrav, Marko Cuk

Danilo Godec wrote:

> Za enosmerno napajanje ti trafo ne bo kaj prida pomagal.  Opcija je
> kvecjemu kak DC-DC pretvornik (switcher).
>
>    D.

begin:vcard
n:Cuk;Marko
tel;cell:+386-41-654-222
tel;work:Pcx computers d.o.o.
x-mozilla-html:FALSE
url:http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~cuk/
adr:;;Celovska 122;Ljubljana;Slovenia;1000;
version:2.1
email;internet:cuk na luna.s-gimsen.lj.edus.si
x-mozilla-cpt:;8784
fn:Marko Cuk
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist