[ LUGOS ] Izvjesce o nastupu na Info '98 (fwd)

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Nov 17 22:39:37 CET 1998

On Tue, 17 Nov 1998, Iztok Polanic wrote:

> Hrvaska skupina uporabnikov Linux (HULK) je imela predstavitev na njihovem
> INFOS imenovan INFO '98. Kot boste lahko prebrali, so dosegli se vec kot
> pa so pricakovali, mene pa samo zanima kdaj bomo mi prisli na njihovo
> raven (vsaj na 50%).
> Prosim, komentirajte!

> Ljubaznoscu Zagrebackog velesajma HULK je dobio stand na Infu '98. U ekstremno
> kratkom vremenu organiziran je relativno dobar nastup.

Se en dokaz kako spredaj so Hrvati. Njim se dejansko gre za razvoj in
informiranje, nasim sejmiscem pa samo za $$ - tocneje za "shitload of $$"
... A moram sploh se kaj vec povedati?

p.s. da ne boste mislili da se nic ne dogaja -> navkljub temu, da LUGOS
zadnje leto laufam sam z nekaj zelo aktivnimi ljudmi, ki pa jih lahko
prestejem na prste ene roke, bomo imeli v roku nekaj dni _koncn_ svoj ziro
racun, kar pomeni da lahko zacnemo denarno poslovanje.
Glede predstavitve pa lahko vsaj opazi vedno vec clankov o linuxu v vseh
slovenskih rac. revijah, pa tudi ze v dnevnem casopisju se pojavi beseda
linux sem ter tja...
No - v slovenski knjigi o linuxu, ki jo izdaja zalozba DESk, bo prilozena
tudi kartica, ki reklamira LUGOS in je hkrati pristopnica v drustvo ...

Skratka - dogaja se - ce bi bilo vec ljudi, ki bi bili pripravljeni kaj
storiti za linux, pa bi se se vec.

					lp, Jaka
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist