[ LUGOS ] ProFTPD

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Pon Nov 23 17:57:51 CET 1998

> Kolikor se spomnim zgodb o takih dogajanjih, ponavadi ni kriv server, ampak
> leased-line modem na enem izmed hopov na poti. Tipicno jih (ce zadeva ni
> nastavljena kot se sika) skegla dolgo zaporedje nicel.

Tezje. Med masinama, ki sem jih preizkusal, je bil samo Compexov hub. Ne
mi rect, da je hub obcutljiv na zaporedje znakov? ;) In zakaj ista
datoteke gre lepo skozi wu-ftpd? Lahko poskusim se enkrat. Sedaj je vmes
3comov switch ;)

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist