[ LUGOS ] Sendmail rewriting m4

Iztok Umek iztok na ieee.si
Pet Nov 13 10:46:44 CET 1998

Zdravo!

Kdo obvlada m4 in sendmail?

Kako prijajajoco posto v obliki First.Last na domain.name preusmerim na
FirstL na incoming in potem ta incoming dam v Moramail (local delivery
program za Oracne InterOffice) mi je nekako jasno. No ja, prvo naredis z
alias datoteko, drugo ne vem se tocno kako, tretje pa pac definicija
Moramail v m4.

Kako pa posto FirstL na outgoing prepisati tako, da je First.Last na domain.name
pa ne vem :(

Kaksen je pri prepisovanju iz FirstL na outgoing v First.Last na domain.name je
pac odvisno od posameznega uporabnika, glede na FirstL se odloci ne samo
First.Last pac pa tudi domain.name

Any hints?

LP,
	Iztok

iztok na ieee.si                   Sun Certified Network Administrator (SCNA)
http://gea.fri.uni-lj.si/~iztok  Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist