[ LUGOS ] mkisofs

Jaka Mele jack na lugos.si
Sre Nov 4 19:04:55 CET 1998

On Wed, 4 Nov 1998, Danilo Godec wrote:

> Sicer ti CDji, zapeceni na tem writerju delajo OK?

Ja seveda. VSI!

> Mogoce pa program CDja ni zakljucil (fixating...), ali pa ga je zapekel v
> kakem multi-session (ali kaj podobnega) nacinu.

Sem se hecal in ene 4x skuril CD.. :) Ne gre in ne gre. Preprican sem, da
ga je zakljucil OK, glede multi-session pa ne vem.. Amapk sem probal v
treh razlicnih programih, pa je rezultat vedno isti.

Ko dam specen CD v drug cdrom ga nonstop vrti in lucka utripa, vendar pa
cdja ali podatkov ne vidi..

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist