[ LUGOS ] staroffice

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Čet Nov 12 22:16:11 CET 1998

Tomaz Ocepek wrote:
> zadeva zelo fajn... samo kar me pa zanima, je pa to ali mam obcutek da
> dela precej pocasi ali pa je masina precej boga... pognal sem na p200 z
Hi!

Jaz imam P200MMX in 64Mb ram-a pa ko se enkrat zazene (cca. 30s) pol
stvar dela kar spodobno. Kolikor sem jaz videl je VELIKI faktor kaksen
disk imas. Na hitrem SCSI-ju prav leti!

Aja..Je ze kdo resim problem 1250 codepage v StarOffice?? Ker ce odprem
file, ki je napisan v Win-sih mi cc,zz,ss ne stimajo...

Lp, Alen
--
* E-Mail: Alen Salamun <snowman na hal9000.medinet.si> *

Dodatne informacije o seznamu Starilist