[ LUGOS ] ProFTPD

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Pon Nov 23 17:42:05 CET 1998

>  Se je komu ze dogajalo, da se je med prenosom zadeva ustavla in je vse
> skupaj crknilo, dokler ftpd ni dal ven timeouta?

Yep.

> To se je dogajalo v primeru ko sem nek file prenasal k sebi (mget),
> problem je blo opazit samo pri ekaterih filetkih...

Poskusal sem z daljso datoteko, ki mi je nikakor ni uspelo prenest iz ene
masine na drugo. Masini sicer nista bili Linux ampak FreeBSD, kar pomeni
da je bug ocitno v ProFTPD in ne v operacijskem sistemu.

Zgleda da je server obcutljiv na doloceno kombinacijo znakov v preneseni
datoteki.

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist