[ LUGOS ] install-fest

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Nov 20 09:29:30 CET 1998

ojla!

dej jure ne basej neumnosti... vse je odvisno kaksen load ima masina, npr.
moj server bi mogoce zapeku cd na 1x, pa se to nisem cist ziher ce bi...
vse je odvisno od zasedenosti procesorja, sploh pa od hitrosti diskov,
rama, torej kat se rece, it all comes down to hardware, software is merely
an interface... tako da ne govorit da se to nikol ne dogaja, ker ljudem
vzbujas napacne predstavitve o sistemih in kaj lahko pocnejo. Je pa res,
da se to pod unix sistemi zelo redko dogaja, kot ce seveda vzamemo
popularen alt+f4 produkt.

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist