[ LUGOS ] install-fest *BO*

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sre Nov 25 22:19:38 CET 1998

No ja.. sploh mi ni za to da bi se kregal karkoli ker imamo tako ali tako vsak po
svoje prav...

Nekaj o srednjesolcih...
Veliko jih ima pouk tudi popolne (vendar ponavadi ob petkih zakljucijo s poukom
prej)
V petek (spet ponavadi, po mojih izkusnjah itd..) Ni prav dosti izvensolskih
dejavnostih
Tisto kar sem mislil s tem da cez teden ni primerno, je to da se je treba sem pa
tja tudi uciti
glede potovalnih razmer imas definitivno prav.. samo dvomim da to kako zelo vpliva
na dejanski prihod...
bolj bo vpilval sneg, kake poplave ali zmrzal... (to pa  je v bistvu domena
letnega casa)

Tisti, ki grejo konec tedna domov, ponavadi nimajo racunalnikov v ljubljani in jih
zato ne morejo ravno prinesti na install-fest (ok, seveda da ga je lepo
obiskat...)

No ja,... sej verjamem da imas se vse polno dobrih argumentov.. v to ne dvomim,
ampak tale debata nima kaj prevec konstruktivnega smisla... (btw... po mojem
filingu je sobota najboljsi dan za take prireditve, ker se lahko zacnejo ze
dopolne in trajajo do konca dneva ali naprej... ampak to nima veze :)

spet utrujam
No ja...
Lep Pingvinast Pozdrav
Andraz Tori
(winsi sux.. ampak tole je vseen napisan pod njimi)

Dodatne informacije o seznamu Starilist