[ LUGOS ] smb

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Nov 9 18:59:43 CET 1998

On Mon, 9 Nov 1998, Milan Gabor wrote:

> Hi!
>
> A ni namesto  znaka / potrebno dati znak \ ?

Ne.

Tam pise, da mount ne vrne nic pametnega, zato moras ugibati, kaj je
narobe. Sam sem pravkar skusal mountati en samba-share na svojo
domaco masino, pa sem dobil isto sporocilo.

Napaka je bila v imenu share-a :)

Skratka, sporocila o napakah ne pomenijo nic.

Veliko srece!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si