[ LUGOS ] ISDN + analog

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sre Nov 25 15:53:45 CET 1998

Ziv!

Trenutno imam v testu ravno to kartico, AsusCom ISDNLink TA 128 z
enim analognim portom (to je najbrz tkim. a/b).

Nekako sem mislil, da je za analogni del pomembno le, da je
racunalnik prizgan, pa ocitno ni tako. Dela le pod Windowsi, v
Linuxu pa cista tisina. Ima kdo drugacne izkusnje?

Poganjam RH 5.2 s kernelom 2.0.36 (ne RPM varianta)
+ isdn4linux-3.0-beta

Bostjan

Napisal(a) si:
[snip]
> Za mene je best buy AsusCom-ova ISDNLink TA 128. Stane nekje od
> 6000-8000 SIT; dela brez problemov v Linuxu, podpira oba kanala,
> mPPP, ima vgrajeni TA, blah blah.

Dodatne informacije o seznamu Starilist