[ LUGOS ] Stabilnost 2.1.xxx kernelov.

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Ned Nov 1 02:05:50 CET 1998

Edi Suc wrote:

> Ojla.
>
> Kateri od zadnjih 2.1.xxx kernelov je zadovoljivo stabilen (zadovoljivo=se
> ne sesuva kot za stavo). Znaimajo me mnenja tistih, ki uporabljajo 2.1
> kernele.

Yaz vedno uporablam 2.1 kernele in se z nobenim nisem mel nobenih tezav (zacel
sem jih tm njekje pri 2.1.78). Edina stvar, ki je je to, da jih je sem pa tja
tezko skompilat brez patchov...
(v bistvu je blo neki problemov, sam vecinoma se je pokazal, da niso bli v
kerenlu ampak v drugem softwaru)...
(zaradi kake spremembe pri obnasanju kernela, ceprav je blo z njim vse ok)...
Npr tm njekje pr 2.1.100 naprej je blo treba pppd nujno na 2.3.5 nadgradit, pa
take zadeve...

Blo pa je velik kiksov glede 2.1 kerenlov za SMP masine...

Drugac je pa znano, da se bo za 2.1 (in bodoce 2.2) kerenele rabil mal vec
memorije kot za 2.0 in zato priporocajo tistim s slabsimi masinami, da jih ne
dajejo gor...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

I am easily satisfied with the very best.
--Winston Churchill

Dodatne informacije o seznamu Starilist