[ LUGOS ] pppd in kppp

Rok Papez rok na slo.net
Pon Nov 23 11:24:22 CET 1998

On Mon, 23 Nov 1998 10:35:16 +0100 (MET), [Eazy|E] wrote:

>Imas /opt/kde/bin/kppp in /usr/sbin/kpppd (RedHat) chmod 4755 ? (suid bit)

Imam... Tezava je ocitno pri kppp. Tudi ko odprem "Terminal" mi lepo
frizne.
Ocitno ne zna delat lepo z /dev/ttyS0; kar se je ze pokazalo v Beta2,
Ampak da se bo v 1.0 stanje se poslabsalo si nisem mislil.

Najbrz bom moral kar bug submitat :(. Mislim da ne resetira modema z
RTS/CTS
ampak samo poslje ATZ in misli da bo kar delalo v vsakem primeru :(.
Ali
je pa se kaj bolj "ubitacnega".

Ker minicom dela B.P.; pa tudi pppd & chat mi delata B.P. :((
Samo chat ne zna delat "re-dial"

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist