[ LUGOS ] WD Sucks

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Nov 3 22:40:28 CET 1998

On Tue, 3 Nov 1998, Boris Benko wrote:

> Osnovna debata je bila, da je crknil ze cetrti disk. Potem bi bilo mogoce res
> najbolje
> zamenjati na garancijo za drugega proizvajalca, ce crkne se ta, potem...

Ne, osnovna debata je bila, kako backupirat 2.5 giga root particije
tako, da se to potem lahko spravi na drug disk, ce nimas pri roki
nicesar razen CDR enote. Vsaj to sem jaz vprasal proti koncu. To,
da sem toliko napisal o diskih je posledica tega, da mi jih je toliko
crknilo, zanimivo je pa res, da trije od teh v enem ohisju, se pravi
z istim napajalnikom. Ce kdo ve, kako testiras, ce je napajalnik
kriv tega, naj pa kar pove. Privat. To je ze out-of-linux :)

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist