[ LUGOS ] HP 720C printer

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Tor Nov 17 21:27:03 CET 1998

Hoj!

Zgleda, da sem malo brcnil v prazno z nakupom HP 720C printerja.
Namrec, pod Linuxom ne printa (ghostscript) in danes mi je nekdo
dejal, da je ta printer narejen samo za Windowse.

No, ce ima kdo drugacne izkusnje ali pa lahko potrdi zgornjo
trditev, prosim, naj odpise. Ce res dela samo z Windowsi, potem
ugodno ponujam malo rabljeni HP 720C... Zame je useless...

Bostjan

PiEs: sam sem poskusil vse mozne konfiguracije in gs naprave, ki so
dostopne. Z neta sem tudi potegnil najnovejsi gs drajver za HP
printerje, ampak mi ni tudi to ni uspelo, da bi vsaj kaksna lucka
malo utripnila. V logu ni nobenih napak.

Dodatne informacije o seznamu Starilist