[ LUGOS ] 1152x1024 v XFree??

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Nov 9 10:34:21 CET 1998

On Mon, 9 Nov 1998, Alen Salamun wrote:

> Ali je zgoraj navedeno resolucijo sploh mogoce nakako pricarati v
> XFree??
> Ker samo za to se mi ne da denarja na AccelX porabljati...

Ja, seveda je mozno. Zakaj naj ne bi bilo? Resolucija v horizontalni smeri
bi naj bila deljiva s 16, razmerje bi naj bilo 4:3 (vsaj za veliko vecino
monitorjev), vse frekvence v mejah kartice in monitorja, ter dovolj RAMa
za izbrano globino barv, pa dela. V tvojem primeru je edino razmerje malo
cudno, vendar ce tako zelis, zakaj ne.

Za to resolucijo potrebujes:
 - 2 MB RAMa za 8-bitno grafiko,
 - 4 MB RAMa za 16-bitno grafiko,
 - 4 MB RAMa za 24-bitno grafiko,
 - 8 MB RAMa za 32-bitno grafiko.
Ce privzamemo, da obstajajo le kartice z 2^(celo_stevilo) MB RAMa, kar
tudi ni cisto povsem res.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist