[ LUGOS ] X fonti (Latin-2)

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pon Nov 2 11:58:37 CET 1998

On Tue, 27 Oct 1998, Andrej Trobentar wrote:

> Po navodilih sem instaliral fonte Latin-2(torej za prikaz nasih znakov ce
> se ne motim),unzipal sem file naredil pcf.Z format in v XF86Config napisel
> potrebne poti za te fonte.Vendar Xi se vedno ne prikazujejo nasih znakov
> ki jih tu ne morem napisat ker mi pine ne dopusca.
> Kaj bi lahko bilo narobe?

Za probleme pri vnosu si oglej razdelka o bash in tipkovnici pod X11 v
HOWTO.

Za probleme pri prikazu pa, kot je ze Borut povedal, pozeni xterm z
eksplicitno doloceno pisavo po ISO 8859-2.

Lep pozdrav, Primoz

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist