[ LUGOS ] Printanje latin 2 fontov ?

Bostjan Muller neonatus na bigfoot.com
Sre Nov 11 20:06:34 CET 1998

Aljaz Mavric wrote:

> Dejan Beznec je enkrat na listo napisal :
>
> V bistvu ja, pa se en filter. Meni je uspelo ta problem resiti s paketom
> ogonkify. Dobis ga na:
> http://www.dcs.ed.ac.uk/home/jec/ogonkify/
>
> S tem filtrom se da printati sumnike tudi v Staroffice.
>
> Lep pozdrav,
>
>       Aljaz

Hmm.. program sem instaliral kot to pise v navodilih - za path sem uporabil
/usr/local/ - vendar mi z sintakso ogonkify -AT test.file | lpr ne sprinta v
latin 2 fontih (tekst pa je napisan v latin2. Ne vem kaj sem naredil napacno
samo vem da mi stvar se vedno ne deluje in bi prosil ce mi lahko natancneje
razlozis kako skonfigurirati ogonkify da bo printal latin 2.

Vnaprej hvala

Bostjan
--
Bostjan Muller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS