[ LUGOS ] ERROR: KFM not running

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Tor Nov 3 17:56:11 CET 1998

--------------F5458E8475497B789856D20A

Pozdrav!

Uporabljam KDE na RH 5.1 Linuxu,torej kot WM za X system.

Ko mountam cdrom pod kvt mi gre pognati vse programe npr. KDE help,KDE
file manager,itd.Ko zapustim KDE file managerja mi ne gre pognati vec
nobenih programov razen netscape.KDE mi vedno javi napako : ERROR KFM is
not running,KFM NOT READY.Tako moram ponovno zastartat X,da lahko
poganjam spet druge programe. Tudi ce recimo cdroma ne mountam se mi
zgodi ista stvar.

Kaj bi lahko bilo narobe,oz.kako naj to odprvim(ce se sploh da)?

Hvala za vsako pomoc!

--
Andrej(Star69)

-- In LinuX We TruSt...

--------------F5458E8475497B789856D20A

<HTML>
Pozdrav!

<P>Uporabljam KDE na RH 5.1 Linuxu,torej kot WM za X system.

<P>Ko mountam cdrom pod kvt mi gre pognati vse programe npr. KDE help,KDE
[...]

<P>Kaj bi lahko bilo narobe,oz.kako naj to odprvim(ce se sploh da)?

<P>Hvala za vsako pomoc!
<PRE>--&nbsp;
Andrej(Star69)

-- In LinuX We TruSt...</PRE>