[ LUGOS ] izbira

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Nov 17 19:51:40 CET 1998

Branko na edico.si said:
> zanima me, kaj je trenutno boljsa izbira za postavitev aplikacijskega
> streznika na linuxu (SQL) Redhat 5.2 ali Debian ..... ali nemara kaj
> drugega ? caldera ?

Ne verjamem, da distribucija igra kaksno posebno vlogo.
MySQL in PostgressSQL delata gotovo na vseh teh distribucijah. Edino,
ce bi hotel poganjati Sybase, se ta menda dobi samo v .rpm obliki
(pa se potem lahko najbrz uporabis alien).

Ne vem pa ali je mogoce zunaj ze Oracle in kaksne zahteve ima ta...
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist