[ LUGOS ] MP3car

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Nov 9 09:42:36 CET 1998

On Fri, 6 Nov 1998, Matija Grabnar wrote:

> Ko smo ravno ze pri MP3ju, ali je kdo morda ze kje nasel kaksen
> brezplacen MP3 koder za Linuxa? Za NTje jih je menda kar nekaj,
> za Linuxove je pa za vse treba (ce se ne motim) placati nekaj 100 DEM...

Zdravo!

Nisem se ravno poglabljal v licence, ampak mislim da ne bo problemov:

  BladeEnc:  http://home8.swipnet.se/~w-82652/
  8hz-mp3:   http://www.8hz.com/mp3/

8hz-mp3 ni več na voljo, ker jim je zatežil Frauenhofer inštitut.
Na prvem URL-ju na prvi pogled nisem zasledil nič podobenga, ampak
sourca pa ni zraven.

Dober teden stare verzije obeh programov lahko najdete na

  http://www.comcom.si/mt/mp3/

Še komentar: BladeEnc naredi mojim ušesom dokaj prijazne fajle - pri
uporabi 160kbit/s. 8hz-mp3 na 128kbit/s malo škriplje.

Še o hitrosti: zadevo zaženem preden grem iz službe :-)

Lep pozdrav!

  Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si