[ LUGOS ] install-fest *BO*

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Čet Nov 19 15:42:37 CET 1998

Prejel sem precej sporočil, v katerih ponujate pomoč pri izvedbi
prve namestitvene prireditve (aka install-fest-a).  Hvala, vsem!

Torej takole: Namestitvena prireditev *bo*, in to 11.12. v podjetju
Ensico (ta datum so izbrali med 18.12 in 11.12).  Mislim, da trije
tedni zadostujejo, da se dodobra zorganiziramo, naredimo reklamo
in pripravimo nek program prireditve.

Sledi to, kar pričakujemo do zdaj.

ČAS: Petek, 11. decembra 1998, popoldne.

KRAJ: Podjetje Ensico, Savska cesta 3, Ljubljana

POMOČ SO ZAENKRAT OBLJUBILI:

- Borut Mrak <borutm na bigfoot.com>
- Gasper Fele - Zorz <polz na WriteMe.com>
- Gregor Pipan <Gregor.Pipan na ijs.si>
- Matija Grabnar <Matija.Grabnar na arnes.si>
- Jure Koren <idiot na gimp.ml.org>
- Rok Papež <rok na slo.net>:
   + bo prinesel dva računalnika, povezana v mrežo:
     eden bo slaba 486, ki bo pokazala, na čem lahko še
     učinkovito deluje Linux
- moja malenkost.

Če sem koga izpustil, ali pomotoma napisal, se opravičujem.

REKLAMA:

- Oblikujemo lahko kak plakat, ki ga potem lepimo po fakultetah
  in šolah.
- Mat' Kurja
- si.org.lugos, si.comp.os.unix
- revije?
- oglasi?

SPONZOR:

- podjetje Ensico nam bo prijazno posodilo prostore

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist