[ LUGOS ] SCSI problemi.

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Nov 25 10:49:21 CET 1998

Howdy!

On Wed, 25 Nov 1998, Edi Suc wrote:

> V svoji masini imam Adapteca AHA-2940U. Na notranjem vodilu imam Teac 32x
> CDROM. Zelo pogosto se mi dogaja (ne vedno) , da pri instalaciji modula za
> kontorler
> ne najde nobene naprave na vodilu in tezi z nekimi zadevscinami, ki
> zgledajo takole:
> (scsi6:-1:-1:-1) Bad scbptr 255 during SELTO.
> (scsi6:-1:-1:-1) Referenced SCB 255 not valid during SELTO.
>         SCSISEQ = 0x12 SEQADDR = 0xa SSTAT0 = 0x15 SSTAT1 = 0x88
>
> Kernel je 2.0.35.

Najprej poizkusi s kernelom 2.0.36. Precej sprememb je ravno pri driverju
za AIC7xxx.

Mimogrede, a ko masino bootas in ti izpisuje, kaj kontroler najde, gre vse
vredu?

Sicer pa se nekaj misli:

- Ne vem, kaksen konkretno je 2940U, najbrz je single-channel. Potem
  ali mora biti zuanji del verige ustrezno terminiran ali pa ne
  sme biti na adapter prikljucen niti kabel.

- Kako imas nastavljeno terminiranje na adapterju? Auto?

- Ali imas terminiran kabel za TEACom? Najbolje je, ce je SCSI kabel
  terminiran z upori na koncu flat kabla in ne z jumperji na SCSI
  napravah.

Peace!
  Mkx