[ LUGOS ] Moduli ob bootanju

Gasper Furman merjasec na skavt.net
Ned Nov 1 13:19:14 CET 1998

Pozdravljeni

Sedaj se ukvarjam z 'prenosnim serverjem'. Server sem si postavil na
iomega zip disketi. Disketka ima celo dve particije: Native & Swap :) No v
glavnem, rad bi zadevo bootal preko externega iomega zip, preko paralnega
porata. Se pravi da rabim iomega zip plus. Ja no in kernel, mi ga nekako
ne podpira (2.0.x ziher ne za 2.1.x pa ne vem), zato mam driver kot
module. Aja sem pozabu povedat, da rabm se lilo boot disk. No in kako
lahko naj ta lilo bootdisk prepricam, da naj malozi se en module, preden
zacne rootdsks (zip)?

lp, Gasper
--
Thus spake the master programmer:
	"When you have learned to snatch the error code from

Dodatne informacije o seznamu Starilist