[ LUGOS ] Dve vprasanji

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Nov 17 15:42:21 CET 1998

> 1. Kako v LILO boot nastavit da bo ob zagonu avtomatsko zagnalo win in ne
> Linuxa (Linux bi zagnal samo ce vtipkas Linux)?
man lilo
natancno lahko dolocis, kateri sistem je default in koliko casa naj caka,
da vidi ali bos vtipkal kaj drugega.

> 2. Kako omogociti samo nekaterim uporabnikom (poleg root-a) uporabo ukaza
> shutdown?
Trije koraki:
1) Naredis skripto, ki poklice shutdown
2) Naredis username shutdown, ki ima to skripto za shell
3) Geslo za username shutdown poves izbrancem.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist