[ LUGOS ] 1152x1024 v XFree??

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Tor Nov 10 22:56:03 CET 1998

Hoj!

Ne vem, zakaj kompliciras. Ce uporabljas Xfree 3.3.x, potem lahko
nastavis tako resolucijo, ko zazenes "xf86config".

Ko prides do dela, kjer ti ponudi prednastavljene konfiguracije,
lahko za vsako barvno globino definiras svojo resolucijo(-je).
In ponudi ti precej moznosti...

Pri 4Mb ne bi smelo biti problema. S starim Diamond Stealth Video
VRAM se da 16-bitne barve poganjat pri tej resoluciji ==> kartica
ima 2 mega.

Napisal(a) si:
> Hi!
>
> Ali je zgoraj navedeno resolucijo sploh mogoce nakako pricarati v
> XFree??
> Ker samo za to se mi ne da denarja na AccelX porabljati..
[snip]

[snip]

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si