[ LUGOS ] install-fest *BO*

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Nov 30 11:23:05 CET 1998

Ta stavek je napisan v prvi osebi mnozine.
Iz tega bi povprecno pameten slovenec lahko sklepal, da sebe vkljucujem
v skupino ljudi, ki med tednom _imajo_ sluzbo.

> A na ARNESu ob petkih nimate sluzbe? Ce je tako, bom morda se sam prisel
Ce je to tvoj edini razlog, ne verjamem, da ti bo uspelo.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist