[ LUGOS ] Matrox G200

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Nov 10 14:22:54 CET 1998

On Tue, 10 Nov 1998, Matic wrote:

>  Hja, to sem probal, samo nekako se zdi da ne dela... V server outputu
> mi napise Options "dac_8_bit" ceprov tega nimam napisanga nikjer v
> konfiguraciji.  Aja, kje dobit celoten server output?

To ni to. Ta "dac_8_bit" pomeni, da imas za dolocitev jakosti vseke od
treh osnovnih barv (rdeca, zelena, modra) na voljo 8 bitov. Torej lahko s
tako kartico prikazes 2^(3*8) = 2^24 = 16777216 razlicnih barv. Sicer ne
hkrati, ker bi za to potreboval vsaj 48 MB RAMa na kartici in ekstremno
velik monitor, a vendar.

Veliko (vecina?) predvsem starejsih kartic je pri vsaki barvi imela le
6-bitno dolocitev jakosti. Mislim, da sta se 2 najmanj pomembna bita pri
vsaki barvi ignorirala. S tistimi karticami si lahko prikazal le 2^(3*6) =
2^18 = 262144 razlicnih barv. Zanimivo, da je ta podatek navadno precej
skrit in kartice mnozicno prodajajo kot TrueColor kartice...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist