[ LUGOS ] SCSI problemi (reseni)

Edi Suc edis na radiostudent.si
Pon Nov 30 08:59:39 CET 1998

Ojla.

Zgleda, da sem problem odpravil kar sam. Kolega mi je omenil, da
imajo 2940U modeli baje probleme z avtoterminacijo. Koncno sem to tudi
preveril. Sem sel v bios od kontrolerja, ter prestavil "SCSI host
termination" iz "Auto" na "On". Od tistega trenutka kontroler deluje brez
problema, ne glede na to, kaj je gor priklopljeno.

Toliko v vednost za arhiv Lugos-a, ce bo kdaj se koga kaj podobnega
matralo.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si