[ LUGOS ] install-fest *BO*

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Tor Nov 24 22:40:25 CET 1998

Ales Casar wrote:

> Petek popoldne? Groza! Zakaj le ste izbrali tak cas, saj je to najbrz
> najslabsi cas med vsemi moznimi? Za tiste, ki niso iz LJ, je potovanje tja
> in nazaj gotovo najslabse v petek popoldne. Potem bi taka predstavitev
> zanesljivo bila zelo zanimiva za studente in srednjesolce, teh se pa
> vecina (no, vsaj izmed studentov) v LJ vozi in tudi ti vecinoma v petek
> popoldne odidejo domov.
>
> Zdaj kar je, je, ampak v prihodnje bi take zadeve bilo boljse organizirati
> v primernejsih terminih. Obetavni so recimo popoldnevi od ponedeljka do
> cetrtka.

no ja.. kar seveda ne pride upostev za srednjesolce...hkrati je takrat polno
drugih obveznosti ...

Sicer morda sam blebecem... ampak tako je moje mnenje... se bolsi termin je
sobota - cel dan...
vecina folka ima cas (vsaj popoldne), nobenih zoprnih obveznosti naslednji dan
itd...
To govorim seveda za naslednji fest... :) ne za tega :)
idealnega datuma in ure tako ali tako ni ... cim je kej frej .. si folk uzame
'frej cas', cim pa ni frej, pa pac nima folk casa :)
mah nakladam ze...

lep pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist