[ LUGOS ] StarOffice -- hitrost

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Nov 24 14:01:54 CET 1998

On Tue, 24 Nov 1998, Matija Grabnar wrote:
>Zazeni (v kaksenm xterm oknu) top, pa glej, kaj se dogaja in kaj ti zre CPU...

Meni se tole bolj zdi kot thrashing, kot karkoli drugega..

Bostjan, StarOffice je zelo memory-hungry. Ko ti zacne 'ruzit', pozeni
'procinfo -n 1', da bos lahko spremljal dogajanje in stanje sistema (zanimivi
podatki bodo predvsem page in/out, swap in/out in kolicina razpolozljivega
pomnilnika). (lahko uporabis tudi top, ce zelis..)

In, btw, kateri window manager uporabljas? Ce uporabljas KDE, vedi, da je KDE
prav tako zelo pozresen glede pomnilnika, hkrati pa je poln memory leakov (in
predstavljam si, da tudi SO ni ravno nedolzen v tem pogledu) in v kombinaciji
s SO bo verjetno to kar pravi recept za ruzenje..

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist