[ LUGOS ] Debian 2.0 na CDju

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Nov 24 14:16:10 CET 1998

On Fri, 20 Nov 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> rabis imet DAO, se pravi prgram, ki zna snemati na CD Disc-at-once, se
> pravi da pise informacije diretko iz image fajle, in si ne dela raznih
> tocov in podobnih zadev, ker to pobere prostor na cdju. Torej program, ki
> to zna se imenuje DAO... image je bil se celo vecji od 827mb, bil je
> skoraj 870mb velik image.

Kako tocno sedaj to gre? A najprej naredis image z mkhybrid (ali mkisofs),
kot pri manjsih primerih, le da je nastali image pac vecji, potem ga pa z
DAO zapeces na CD? Ali pa ta DAO poskrbi tudi za izdelavo samega imagea?

Ce gre za prvi primer, potem je dodatni problem tudi to, da ne mkhybrid ne
mkisofs niti image-a ne uspeta narediti, ampak zajamrata nekaj v stilu, da
je prevec podatkov (premalo prostora). Uspelo mi je sicer narediti ze cca
680 MB velik image, ampak teh 827 MB (toliko nasteje skupaj du) pa nikakor
ni slo.

Ales

P.S.: A je tebi uspelo spraviti na CD 870 MB ali 870 mb? Eno zgleda namrec
      nekak prevec, drugo pa premalo (A se da na CD spraviti manj kot 1
      bit informacije?).

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist