[ LUGOS ] StarOffice 4.0

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Ned Nov 22 21:15:28 CET 1998

--------------61736696DAB9BA0B18E4D7E9

Ko sem poizkusal instalirat SO sem dobil naslednje sporocilo : 'syntax
error at token l ; expected declarator...'.Prijatelj mi je povedal da je
mogoce tezava z knjiznicami,sedaj pa me zanima kako lahko to
popravim.Ali instaliram nove Clib al pa naj DL StarOffice 5.0.Kaj
predlagate?

Za vsako pomoc se vam zahvaljujem!

--
Andrej.

-- In LinuX We TruSt...

--------------61736696DAB9BA0B18E4D7E9

<HTML>
Ko sem poizkusal instalirat SO sem dobil naslednje sporocilo&nbsp;:&nbsp;'syntax
error at token l ; expected declarator...'.Prijatelj mi je povedal da je
mogoce tezava z knjiznicami,sedaj pa me zanima kako lahko to popravim.Ali
instaliram nove Clib al pa naj DL StarOffice 5.0.Kaj predlagate?

<P>Za vsako pomoc se vam zahvaljujem!
<PRE>--&nbsp;
Andrej.

-- In LinuX We TruSt...</PRE>