[ LUGOS ] netscape 4.08 - segmentation fault

Marko Mlakar mare na security.eu.org
Tor Nov 24 11:14:37 CET 1998

On Tue, Nov 24, 1998 at 09:43:49AM +0100, Mirjan Svagelj wrote:
> Hi!
>
> Jaz imam podobne probleme, odkar sem prestopil na debiana 2.0 se mi
> dogajajao cudne reci, ena od teh je da ko zazenem netscape mi javi
> can't load library libXpm.so.4 ?!?
>
> Ahja netscape je 4.06
>
> thanx
>
> --
> lp, mirjan

Poskusi pogledat katere knjiznice ti ld isce. (ldd /usr/..../netscape).
Ce tukaj napise not found, in ce datoteka obstaja na disku, potem
poglej v /etc/ld.conf ce je u podan direktorij, kjer se knjiznica nahaja.
Na koncu zazeni ldconfig in stvar more delat :-)

--

                    Marko Mlakar : mare na security.eu.org