[ LUGOS ] Netscape 4.05

Uros Gaber uros.gaber na powercom-si.com
Ned Nov 15 10:24:07 CET 1998

Hi!

Pomoje ni pomoci, kajti jaz mam isti problem na WINsuxih, kjer mi vnos pod
IE4.xx dela vse normalno pod Netscapeom 4.xx pa ne...
tko da je to pomoje kaksen "MAJOR bug in all Netscape 4.xx versions"

Bye

Uros

eMail: uros.gaber na powercom-si.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist