[ LUGOS ] lyx, SO, fdisk, ls --color

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Pet Nov 27 16:22:08 CET 1998

pozdrav!

troje vprasanj:
	1. ali boste na linux install festu pekli tudi CD-je s freeware in
podobnim programjem (s tem mislim npr. Lyx, Staroffice, skratka
programe, ki veliko zavzemajo in jih navadni uporabniki ne moremo
downloadati /z modemi/)

	2. ali je mogoce, da bi linux v '/' direktoriju uporabljal dve
particiji, ki nista sosednji na disku (npr. /dev/hda3 in /dev/hda5).
Ugotovil sem namrec, da sem dodelil premalo prostora za linux (za razno
programje) in bi rad stvar popravil brez vnovicnega formatiranja (zal so
particije raztresene:
	/dev/hda1 - DOS
	/dev/hda2 ??
	/dev/hda3 - Linux
	/dev/hda4 - linux swap
	/dev/hda5 - DOS

	3. kako prepricati ukaza ls in dir, da bosta ze v privzetem uporabljala
--color: da ko napisem 'ls', avtomatsko vzame 'ls --color'

pa se eno:
	a ima kdo idejo, kako prepricati CHAT, da prekine zvezo, ce dobi znak
za preobremenjeno centralo (v Celju reden pojav) /signali so krajsi od
tistih pri zasedenem...)

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
linux user, RH 5.1

Dodatne informacije o seznamu Starilist