[ LUGOS ] Re: Linux virus

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Nov 15 10:14:12 CET 1998

On Sun, 15 Nov 1998, Miha Tomsic wrote:

> 	Hojla!

[snip]

> Kaksen komentar na tole? Tale tekst izvira iz F-Prota.

Jah, po moje se takle virus vidi v izpisu ps ax. Se vedno
verjamem, da je virus pod linuxom zelo udoben, tako za
programerja kot za tistega, ki virus isce. Internalsi
sistema, ki bi jih virus lahko izkoriscal, so tukaj bolj
externalsi (glede na dokumentacijo, za razliko od komerc.
ne-unix sistemov), pa tudi sicer nisem se slisal, da bi
kak virus napadal vaxe, sune, sgije ali karkoli bolj naprednega
od x86.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist