[ LUGOS ] procmail

Iztok Umek iztok na ieee.si
Čet Nov 5 17:11:07 CET 1998

Zdravo!

Procmail je naceloma dokaj dobro urejen in kar se tice dokumentacije zelo
zgleden.

Imam pa majcken problem.

Rad bi, da ko se subject zacne z besedo GSM stvar poslje na SMS naslov.

Stvar naceloma dela in

:0 c
* ^Subject:.GSM*
! $GSMPHONE

Mi stvar poslje. Vendar se pri tem izgubi "From" polje oz na SMS dobim
e-mail od mene, rad bi pa od tistega, ki je stvar poslal. Nato sem
poskusil z:

:0 c
| formail -I "From: `formail -rt -xTo:`" | \
$SENDMAIL -oi $GSMPHONE

Stvar poslje, vendar ne dobim na SMS nic. Menim, da nisem pravilno
prepisal From polja ali kaj podobnega.

Verjetno je kdo kaj takega ze usposobil.

LP,
	Iztok

iztok na ieee.si                   Sun Certified Network Administrator (SCNA)
http://gea.fri.uni-lj.si/~iztok  Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist