[ LUGOS ] install-fest

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Nov 20 18:52:21 CET 1998

On Fri, 20 Nov 1998, Tomaz Ocepek wrote:
>ojla!

>dej jure ne basej neumnosti... vse je odvisno kaksen load ima masina, npr.
>moj server bi mogoce zapeku cd na 1x, pa se to nisem cist ziher ce bi...
>vse je odvisno od zasedenosti procesorja, sploh pa od hitrosti diskov,
>rama, torej kat se rece, it all comes down to hardware, software is merely
>an interface... tako da ne govorit da se to nikol ne dogaja, ker ljudem
>vzbujas napacne predstavitve o sistemih in kaj lahko pocnejo. Je pa res,
>da se to pod unix sistemi zelo redko dogaja, kot ce seveda vzamemo
>popularen alt+f4 produkt.

No, naceloma se load procesorja resuje s primernim schedulerjem, kot je recimo
QNX scheduler, load na disku pa z locenim diskom za ISO image. Ce je pretok
podatkov z diska se vedno premajhen, lahko uporabis md. To bi moralo zadoscati
za normalno peko pod kar precejsnjo obremenitvijo masine.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist