[ LUGOS ] Linux/Sparc

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Nov 14 00:24:07 CET 1998

> Zanima me, ali ima kdo izkušnje z Linuxom za Sparce.
>
> Razmišljam o Debianu ali RH, vendar Debian/Sparc sodeč po README
> filetku ni ravno prva liga. Kaj pa RH?

jap, jaz sem probal oboje... in oboje dela ubupno pocasi, ter se povrhu RH
se instalira kako se mu zazdi... v 90% pozabi (ceprav das full install)
instalirati kaksne programe, se mi je tudi ze zgodilo da ni instaliral
SILO-ta, enkrat ni instaliral libc, skratka problemi s to kombinacijo...
Ce ze imas sparca ostani na Solarisu in sploh ne razmisljaj o linux-sparc.

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist