[ LUGOS ] Re: mkisofs in peka CD-jev

Jan Isakovic jan.isakovic na guest.arnes.si
Čet Nov 5 10:38:30 CET 1998

>(ki so sicer neverjetno poceni), pri katerih ni nic nenavadnega, ce
>racunalnik med snemanje ali zmrzne ali pa enostavno "izvrze" CD.
>No, ampak zelim povedati,da tak "napol popecen" ni bil normalno
> berljiv za *NOBEN* CDROM (niti 36x), medtem

Še moja dva centa: ker sem moral v preteklosti peci CD-je na nekem cudnem
HP-jevem writerju pod NT-ji s softwareom za W95, pri katerem je verjetnost
pravilno zapisanega sessiona padala v obratnem sorazmerju z velikostjo, imam
doma kup CD-jev, na katerem zadnji session ni bil zapisan do konca. Vsi
novejsi CD-ji mi normalno berejo take CD-je.. writer pa ne.

Nauk? DVD klice.. A že obstajajo cenovno dostopni DVD-RAMi?

Y.

Dodatne informacije o seznamu Starilist