[ LUGOS ] Re: install-fest *BO* - Abort98 TUD! :)

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Pet Nov 20 21:16:44 CET 1998

Roman Maurer wrote:

> Prejel sem precej sporočil, v katerih ponujate pomoč pri izvedbi
> prve namestitvene prireditve (aka install-fest-a).  Hvala, vsem!
>
> Torej takole: Namestitvena prireditev *bo*, in to 11.12. v podjetju
> Ensico (ta datum so izbrali med 18.12 in 11.12).  Mislim, da trije
> tedni zadostujejo, da se dodobra zorganiziramo, naredimo reklamo
> in pripravimo nek program prireditve.

Hello!
Sem organizator neke prireditve, ki se imenuje Abort98. Vec si lahko preberete
na http://www2.s-gimb.lj.edus.si/~abort98/

Stvar se bo zgodila 12.12 (torej en dan po linux install festu) v Galeriji
Kapelica (Kersnikova 4). Letos
jo prirejamo ze drugo leto, gre pa v osnovi za nekaksn cyber-art fest. Kaj se bo
dogajalo? Veliko racunalnicarjev, tekmovanje v cimboljsih izdelkih (glasba, 2d
art, 3d art, Demoti...), veliko computrov
in seveda zur. Pa se nagrade za najbolse tekmovalce. Stvar ima zlo sirok cas
trajanja za najbolj zagrete (od 12 opolne do jutra naslednjega dne), glavne
stvari (tekmovanja) pa se bodo dogajale med 19 in 24 uro.
Vstopnine ni, povabljeni so vsi, ki jih to vsaj malo zanima, prireditev pa je
popolnoma neprofitna.

Torej zakaj sploh pisem ta mail... :
Prvo ..., zelo zanimivo bi bilo, ce bi prisli na prireditev kaki pravi linuxaci
in pokazali, kako se zgoraj omenjene
stvari lahko delajo tudi v Linuxu itd. (baje da je glasbo v linuxu nemogoce
ustvarjati..., ce je kdo pripravljen dokazati nasprotno naj se nujno prikaze :).

Drugo ..., ce se vam linux fest casovno kako ne bo izsel... je lahko na abort98
v bistvu "after party" :)
Kot tretje pa... na Abort98 bo polno mladih ljudi, ki jih lahko 'spreobrnete' v
zagrete linux-ace :)

Na zalost verjetno ne bom mogel priti na linux install fest, saj bom polno
zaposlen z pripravami za Abort98 (pricakovano je kar veliko ljudi in
organizacija je dokej zahtevna, tako, da se nekako opravicujem ker me na linux
install festu ne bo :)

(p.s.: Ko bo tekmovanje, bo glasovanje za najbolse izdelke potekalo preko
racunalnikov (local network)... server za voting pa bo seveda deloval na Linux-u
:)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist