[ LUGOS ] mreza in Internet

polz polz na writeme.com
Sre Maj 13 05:47:38 CEST 1998

On Tue, 12 May 1998, you wrote:
>Lep pozdrav
>
>Glede na to, da je Linux zelo primeren za komuniciranje z Internetom me
>zanima kako ga pripravim za delo z Internetom. V mislih imam nekaj takega
>kot Dial-Up adapter v Windowsih-95. Sicer pa imam account na Arnesu.
Gres na yahoo pa pogledas za xisp.
>Druga stvar, ki me se matra je kako pripravit LINUX, da bi delal v moji
>domaci lokalni mrezi - zena potrebuje na mojem disku prostor za svoje
>datoteke. Imam cisto normalne NE-2000 kartice in BNC m...

cd /usr/src/linux
make menuconfig <nastavis svojo kartico v sekciji networking, izberes
protokole...>

make dep;make clean;make zlilo;make modules;make modules_install;make clean;
reboot.

Ce imas kernel source enak trenutnemu kernelu, potem ni nujno, da se ti reboot
sploh izplaca. Poizkusis lahko tudi depmod -a.

Dodatne informacije o seznamu Starilist