[ LUGOS ] Argh, dosta vise! [ was: Ce bi pa vsi radi... ]

crt jakhel crt.jakhel na dergan.si
Tor Maj 26 16:52:29 CEST 1998

> Ampak kdo je
> tu bil se
>
> Ta edn je mel samo blazno sreco, nekaj let nazaj.

Ta edn je mel blazno sreco in zelo oster pogled, ki ga drugi v tistem casu
niso zmogli. nakar je postal dva in zato je danes m$ to, kar je. Gates je
inteligenca, Ballmer pa lokomotiva. samo da ves, kdo je tisti, ko te povozi,
ko hoces kam instalirat linux namesto win :) sploh imam vtis, da vlada med
udelezenci lugos-liste glede na to, kako mocni so obcutki do m$, zelo majhna
obvescenost o tem, kaj ta firma danes je, tako da clovek vcasih ne ve, ali
ne bi kaksne pripombe pripisal ze kar vrazevernosti.

mimogrede se k drugemu sporocilu: m$ office je v pisarnah vsekakor tudi
zato, ker je dober. osebno ne vem za nic, kar bi mi sicer nudilo enako
mesanico zmogljivosti in stabilnosti. ja, stabilnosti; v kontekstu te liste
je to mogoce pregresno, ampak kolikor vidim, excel, word in v zadnjem casu
outlook (98) delajo odlicno. res imam vtis, da dobro delovanje zahteva
bistveno mocnejso masino od tistih kapacitet, ki naj bi bile priporocene,
vendar od neke kriticne tocke dalje (64 Mb?) stvar tece lepo. ali imam pa
jaz tudi sreco. :)

mogoce je to samo moj obcutek, ampak debata na tej listi je mestoma ze
taksna, da sem v dilemi, ce ljudje pisejo resno ali pa je tekst ze misljen
kot parodija sam nase.
s tem pridemo do tistega znanega problema, da pri zagovornistvu linuxa
najbolj zavzeti krizarji naredijo najvec skode. malo me stvar spominja na
(hipoteticni) primer, ko kandidiras za predsednika drzave in te potem (morda
s povsem iskreno dobrimi nameni) podpre recimo Koordinacija drustev
zdravljenih alkoholikov in predcasno izpuscenih zapornikov. :) nikogar nocem
zaliti, upam, da primerjavo razumete kot karikaturo.

Dodatne informacije o seznamu Starilist