[ LUGOS ] gdb

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Maj 19 11:22:41 CEST 1998

polz wrote:

> Kako pod gdb-jem debugam file step-by-step ?
> <kako pod GRZjem razhroscim datoteko s koracenjem /* heh */>
>
> gdb uporabljam v Xemacsu, zato bi bil najbolj hvalezen, ce bi mi kdo
> pojasnil, kako debuger uporabim v tem primeru, seveda pa bi bili vsi
> nasveti dobrodosli.
>
> Pa se to: program je sestavljen iz vecih .o file-ov, ime pa ima enako
> imenu .o file-a, v katerega se je prevedel glavni .cc file, le da nima
> koncnice.
> (Xtest.cc -> Xtest.o -> Xtest)
>                         ^^^^^ to bi rad debugal.

> [...]

Hm. Ne razumem v cem je tezava. Ce to ne pise v osnovnih navodilih (kar
sem preprican, da pise) in ce tega ni v on-line helpu (poskusi natipkati
'help', preprican sem, da tudi tu pise) in ce ti gdb-jev vrsticni
vmesnik v bistvu sploh ni vsec (in se zato noces potruditi), potem si
lahko instaliras ddd (front-end za gdb), pa bos imel uporabniku zelo
prijazen razhroscevalnik z graficnim vmesnikom, v katerega sodi tudi
gumbek za razhroscevanje korak po korak (kako se ga uporablja, si bos pa
v spremljajocih navodilih prebral, mar ne?:).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist