[ LUGOS ] Snemanje RH 5.0

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Maj 15 07:54:04 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 14 May 1998, Danilo Godec wrote:

> Ne gre (vsaj jaz menim, da ne), ker ima program (npr. cdrecord) kar nekaj
> dela s pripravo pekacev do delovanja (npr. dokaj razlicni ukazi in
> protokoli med razlicnimi proizvajalci).

Predvsem ne gre zato, ker mora biti na CD-ju cisto spredaj (na notranji
strani) en 'track directory', ki pove, koliko trackov sploh je na CD-ju,
kje se zacnejo in koliko so dolgi. Multi-session CD-ji menda tega
direktorija ne napisejo in si pomagajo drugace, ampak ostali pa to
definitivno rabijo.

Programi za pecenje ta direktorij napisejo na koncu (navadno na konzolo
izpljunejo nekaj v stilu 'fixating'). Ce se prej kaj zakvacka, potem je CD
za stran.

Stvar je primerljiva (za silo) s tem, da bi na disk (raw device, recimo
/dev/hdb) zdumpal vsebino ene particije. Racunalnik si ne bi imel kaj
prida pomagati, ker rabi informacijo o razseznostih particij.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist