[ LUGOS ] mreza in Internet

Damjan Zobo Cvetko Damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Tor Maj 12 16:54:25 CEST 1998

Ajajaj.. Kaj ko bi prebral najprej vse FAQu in readme filete?

No ja... naj bo..
Sam sem pred kratkim vzpostavil doma mrezo s LiNUX serverjem

1. kako se povezati v svet:

   Predvidevam, da imas MODEM!
preveri, ce link  /dev/modem  kaze na pravi izhod  predvidevam /dev/cua1
(COM2 po starem)
mozeni minicom (meni se zdi najlepsi in najlazji)
Ce se modem ne "oglesi" posrfaj po options menujih... Preveri na kater port
kaze link...
Ce deluje enostavno poklices Arens :  ATX3DT1315151   pocaka na povezavo, se
logiras  torej username in password..
potem pa ko vidis da je povezava uspela  pritisnes  CTRL-A  Q ..
To modema ne bo resetiralo, ampak se bo se vedno pogovarjal s cua1.. nato v
commandu zazeni pppd  in zadeva naj bi delovala!
Ce ne deluje predelaj ppp-on po svojih potrebah (naj bi bil v  /usr/sbin),
ce pa sevedn ne, se pa ne spomnem vec...
koncs povezavo s svetom, tako da ugasnes modem, ali napises ppp-off

2. ethernet
Torej najlazje je da napises netconfig, proggy pa te bo peljal skozi
potreben postopek....
s ifconfig bos videl ce je uspelo.... Po resetu seveda..
Ce zelis dodeliti zeni del diska in ga zeli dostopadi iz WinSUX95 potem si
moras naloziti SAMBA CLIENT.. s tem ti ne morem pomagati.. Imam ga doma,
vendar ga uporabljam samo v drugo smer.. Torej s LiNUXa na WinSUX... Ampak
se takrat imam raje smbmounte..

Upam da sem ti pomagal..
-Z