[ LUGOS ] RH5

Davor Guttierrez guttierrez na usa.net
Tor Maj 19 20:20:11 CEST 1998

Jernej Adamic wrote:

> decko ma prov. Tudi jaz sem u situaciji da mi je downloadanje (hehe)
> megabajtov pac luksuz in zato si ne morem privoscit najnovejsih kernelov,
> navigatorjev in xfrijev neposredno iz neta. Distribucije na cdjih pa so za
> moj plitek ljubiteljsko nekomercialni studentski zep tudi predrage. Zato bi
> bilo po mojem smiselno, da pac izkoristimo linux gnu varjanto in najdemo eno
> ali nekaj dobrih dus, ki bi bile kdaj pa kdaj pripravljene tudi kaj zapeci za
> zmerno ceno. Konec koncev bi tako tudi promovirali linux.
> debata???

> [...]

  Saj to ni problem jay osebno bi bil nekaterim pripravljen yapeci podatke na
CD. Samo tako, da bi potem lahko iypolnil barem vecji del kapacitete CD-ja. Da
ne bi npr. posnel samo 30 MB ostalih cca 600 MB pa bi bilo neporabljenih. Ce bi
kdo to zelel naj mi poslje E-Mail osebno in se lahko ymeniva po telefonu in mu
zaracunam samo ceno CD ja !

Davor Guttierrez
guttierrez na usa.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist