[ LUGOS ] RH5

Jernej Adamic jernej.adamic na kiss.uni-lj.si
Tor Maj 19 18:51:32 CEST 1998

decko ma prov. Tudi jaz sem u situaciji da mi je downloadanje (hehe)
megabajtov pac luksuz in zato si ne morem privoscit najnovejsih kernelov,
navigatorjev in xfrijev neposredno iz neta. Distribucije na cdjih pa so za
moj plitek ljubiteljsko nekomercialni studentski zep tudi predrage. Zato bi
bilo po mojem smiselno, da pac izkoristimo linux gnu varjanto in najdemo eno
ali nekaj dobrih dus, ki bi bile kdaj pa kdaj pripravljene tudi kaj zapeci za
zmerno ceno. Konec koncev bi tako tudi promovirali linux.
debata???
Lep pozdrav Jernej

vcard.vcf

Dodatne informacije o seznamu Starilist