[ LUGOS ] mreza in Internet

Tom Levanic tom.levanic na uni-lj.si
Tor Maj 12 10:48:25 CEST 1998

Lep pozdrav

Glede na to, da je Linux zelo primeren za komuniciranje z Internetom me
zanima kako ga pripravim za delo z Internetom. V mislih imam nekaj takega
kot Dial-Up adapter v Windowsih-95. Sicer pa imam account na Arnesu.

Druga stvar, ki me se matra je kako pripravit LINUX, da bi delal v moji
domaci lokalni mrezi - zena potrebuje na mojem disku prostor za svoje
datoteke. Imam cisto normalne NE-2000 kartice in BNC mrezo.

Hvala

Tom
Dr. Tom Levanic
Biotechnical faculty, Dept. of Wood Science and Technology
pp 95, 1001 Ljubljana SLOVENIA
Tel.: +386 61 123-11-61 ext.428       fax.: +386 61 123-50-35
e-mail: TOM.LEVANIC na UNI-LJ.SI
home: http://www.uni-lj.si/~bflevanic